Hoe werkt payroll?

Als u kiest voor payroll in Zevenaar, dan regelt HSU.nl het juridische werkgeverschap voor u. Uiteraard blijft u zelf verantwoordelijkheid voor de organisatorische uitvoering op de werkvloer en de werving & selectie van nieuwe medewerkers. Wanneer wij uw loon-, arbo- en personeelsadministratie verzorgen, verandert er op de werkvloer nagenoeg niets. Maar administratieve taken als arbeidsovereenkomsten opstellen, uitbetalen van salarissen en arbozaken zijn voor u dan verleden tijd. Heeft u te maken met ziekteverzuim van uw werknemers? Dan verzorgen wij de doorbetaling.

Voordelen van payrolling in Zevenaar

Heeft u interesse in de voordelen van payrolling voor u als ondernemer in Zevenaar? Ontdek dan wat we voor u kunnen betekenen. Dat is het volgende:

  • De salarisadministratie voor u bijhouden
  • Uw werknemers tot 2 jaar doorbetalen bij ziekte
  • Zorgen dat u tijd en energie overhoudt om te ondernemen
  • De risico’s van – onder andere – de arbeidsovereenkomsten van u overnemen
  • Zorgen dat u niet langer verplicht bent aan te sluiten bij de Arbodienst

Wanneer biedt payroll uitkomst voor u?

Heeft u een kleine of middelgrote organisatie, bent u een startende ondernemer, of gaat u als ZZP’er aan de slag? U ontkomt in alle gevallen niet aan het bijhouden van een (financiële) administratie. Het kost u vaak veel tijd, terwijl u er geen zin in of tijd voor heeft. Dat is een risico voor u. Het is niet voor niets specialistenwerk. Wilt u als zelfstandige ondernemer deze zorg uit handen geven, zodat u zich volledig kunt richten op het ondernemerschap? Schakel dan onze payrollexperts in Zevenaar in.

Contact opnemen met HSU.nl

Heeft u interesse in onze payrolldiensten in Zevenaar? Of heeft u nog vragen over onze service en de voordelen voor u? Neem contact met ons op door te bellen naar 088-5363300 of een e-mail te sturen naar info@hsumail.nl. Wij maken graag een vrijblijvende offerte voor u op en informeren u verder over payroll in Zevenaar.